Serwis
Nawet najlepszej jakości maszyny oraz urządzenia, które podlegają nieustannej eksploatacji, narażone są na mniej lub bardziej poważne awarie i usterki. Istotną częścią naszego zespołu są fachowcy specjalizujący się w gwarancyjnych i pogwarancyjnych naprawach różnego rodzaju narzędzi i urządzeń. Doświadczenie personelu naszego przedsiębiorstwa, zaawansowane zaplecze technologiczne i logistyka na najwyższym poziomie sprawiają, że nasi Klienci mogą liczyć na szybką i profesjonalną interwencję w przypadku awarii urządzeń.
24h serwis narzędzi dla energetyki zawodowej i kolejnictwa wykonuje naprawy narzędzi i urządzeń, takich jak:
⇒ praski, zaciskarki, nożyce, pompy hydrauliczne i klucze dynamometryczne
⇒ podnośniki i siłowniki hydrauliczne
⇒ wycinaki hydrauliczne, akumulatorowe i mechaniczne
⇒ włókna szklane i przyrządy pomiarowe
⇒ drukarki do oznaczników
⇒ uziemiacze, wskaźniki napięcia, drążki izolacyjne
WYPEŁNIJ FORMULARZ I WYŚLIJ NARZĘDZIE DO SERWISU:
Narzędzia przeznaczone do naprawy prosimy wysyłać na adres: ENERGOTYTAN SERWIS, 32-660 Chełmek, Plac Kilińskiego 2 z dopiskiem „serwis”
Do paczki prosimy dołączyć pismo przewodnie, w którym należy podać :
⇒ kompletne dane firmy (adres, NIP) będącej właścicielem urządzenia oraz dane płatnika faktury wraz pełną zwrotną instrukcję wysyłkową
⇒ imię i nazwisko oraz numer telefonu i/lub adres e-mail osoby kontaktowej/zlecającej
⇒ informację o usterce, opis lub sposób jej występowania
⇒ oryginał karty gwarancyjnej i kopię faktury
uwaga ! Nie przyjmujemy paczek w formie gotówkowej (gotówka przy odbiorze)
Dla narzędzi będących w okresie gwarancji naprawa prowadzona jest zgodnie z szczegółowymi warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej produktu.
Narzędzia należy dostarczyć do serwisu na koszt właściciela narzędzia ( zakup na FVAT)
Uwaga ! Nie przyjmujemy paczek w formie gotówkowej (gotówka przy odbiorze)
Narzędzia po pozytywnej akceptacji i naprawie gwarancyjnej odsyłane są na koszt gwaranta
Dla narzędzi pogwarancyjnych przebieg naprawy jest następujący :
Przegląd narzędzia.
Przygotowanie oferty naprawy i przesłanie jej do klienta.
Oczekiwanie na akceptację oferty (złożenie zamówienia w formie w formie złożonego na piśmie zamówienia wygenerowanego z systemu).
Wydanie technikowi części potrzebnych do naprawy narzędzia bezpośrednio z magazynu firmy Energotytan lub zamówienie do Producenta.
Naprawa narzędzia.
Wysyłka naprawionego narzędzia (w przypadku wysyłki za pobraniem, faktura dołączana jest do paczki).
Podstawowe warunki na których przyjmowane są narzędzia do naprawy:
Przyjęcie narzędzia do naprawy wiąże się z koniecznością opłacenia ekspertyzy naprawy w wysokości:
⇒ Narzędzia mechaniczne -100 zł netto.
⇒ Narzędzia hydrauliczne - 150 zł netto.
⇒ Narzędzia akumulatorowe - 200 zł netto.
⇒ Pompy elektrohydrauliczne i akumulatorowe - 500 zł netto
W przypadku akceptacji, opłata ta nie jest naliczana.
W przypadku zamówienia usługi naprawy koszt wyceny nie jest wliczany do kosztów usługi.
Dla napraw pogwarancyjnych serwis udziela 3 miesięcznej rękojmi na części i podzespoły użyte do naprawy oraz na usługę (nie dotyczy części i podzespołów eksploatacyjnych).
Koszty ekspertyzy nie uwzględniają ponownego złożenia narzędzia / urządzenie odsyłane jest w częściach.
W przypadku nieodebrania narzędzia w terminie, klient wyraża zgodę na:
⇒ wysłanie narzędzia na jego adres za pobraniem należnych kwot (wcześniejsze powiadomienie)
⇒ na naliczenie opłaty składowej za każdy dzień magazynowania po terminie odbioru,
⇒ utylizację narzędzia po 3 miesiącach składowania