Reklamacje
1. Reklamacja towaru niepełnowartościowego
Zasady składania reklamacji dotyczą Klientów, którzy złożyli zamówienie przez serwis www.energotytan.pl. Reklamacje prosimy składać pisemnie na adres firmowy. Konieczne jest wypełnienie protokołu reklamacyjnego. Każdy towar, który okazał się niepełnowartościowy, zostanie wymieniony na nowy na koszt sprzedającego. Jeśli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zaoferujemy inny lub zwrócimy pieniądze. Najczęstszy termin rozpatrywania reklamacji towaru u producentów to 14 dni.
2. Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie
Otrzymaną przesyłkę z zamówieniem należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania, lub widać, że została naruszona taśma firmowa należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep. Jeżeli opakowanie jest w dobrym stanie, należy podpisać odbiór paczki i razem z kurierem sprawdzić zawartość. Mają Państwo czas na to żeby ocenić czy produkt nie posiada mechanicznych uszkodzeń, oraz czy jest zgodny z fakturą. W przypadku zastrzeżeń co do stanu towaru warto spisać z kurierem protokół szkody, którego druk posiada przedstawiciel firmy kurierskiej. Ważne, aby protokół był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki. Fakt posiadania protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji. Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić. Taką sytuację należy możliwie najszybciej zgłosić Obsłudze Klienta sklepu oraz przesłać protokół. Ewentualne reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane w terminie jednego tygodnia od daty jej otrzymania.